lovelove

En mycket mycket lång pause från bloggen.Har inte varit såhär sjuk på ett jävla bra tag.
Äntligen börja det gå mot de rätta hållet.Bara förkylning och hostan kvar!Men det ska jag inte
klaga över.Kändes som jag knappt levde i några dagar.Men nu är jag uppe på benen och
mår underbart bra.Livet leker!Igår firade jag mina två syskon som fyllde år,ja samma dag
till och med.Och idag har jag varit i växjö med min kära vän Emelie.Ikväll skulle det bli lite
killbesök men nu ändras planerna så jag dra till min granne och myser,för festa har vi ingen
energi till.Ha en snuskigt bra kväll läsare

4sep
älskar livet

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya sötnos

2010-09-05 @ 12:45:33
Postat av: linn

tack anton,blir bara bättre och bättre för varje dag som går :)

2010-09-05 @ 23:32:39
URL: http://linnsaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0