mhhh

Fredag-
Jag och Becca fick lite besök från strömsnäs..Det blev lite film tittande fast mest
massa snack och musik.Dom stack vid 04.00 då jag och becca gick och la oss.
En lyckad kväll!Kameran ville inte fungera..
Lördag-
Gick upp väldigt tidigt för att pysa ner till byn med mamma och shoppa lite
och ta en fika på roddys.Efter en runda i byn gick jag till farmor och hälsade på.
Sen mötte jag Becca i stan för att hyra film och köpa godis.Gick hem till mig sen och åt
tacos.Helt plötsligt får jag ett samtal från Tobbe då dom var påväg till Ljungby..
Vi var som två solstrålar.Vi slapp och se skräckfilmen själva!Kvällen var mycket bra.
Kvällen slutade med att jag följde becca hem blev sittande på en bänk någon timme sen
påvägen hem såg jag två fyllon,när jag kom nämre var det ville&joey.Lyckades bli duktigt
underhållen av ville.Sen var klockan redan 04.00 så jag drog hem och blev underhållen
av eniro vännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0