00:04

jag totalt älskar mina söndagar.Förstår mig inte på folk som klagar över söndagar.
jag älskar dom.Bästa dagen på hela veckan helt klart!Kunna vakna upp sent utan att
passa någon tid för oftast ligger man bara hemma och fångar upp energin från helgen.
Denna söndagen har jag spenderat på att övningsköra.Äta tacos med mamma,pappa&syster,
ja som sagt mina föräldrar är skilda..minns inte sist vi fyra åt en middag tillsamman
därför betydde det mycket.Och sen har jag nyss varit ute och gått med storasyster
och suttit och pratat i flera timmar om kärlek och allt.Kunde inte bli mycket bättre söndag.
Nu ska det städas och pluggas och duschas.Natt människa som man är.
konstig musiksmak har jag,men denna låten får mig att njuta så jävla mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0