mörkt

Denna helgen har varit helt fantastisk!
Fredagen fick jag besök enda från stockholm av tess.
Vi gick till en fest och hamnade där ett tag sen tog vi vägarna förbi maxi och inhandlade
lite goe saker till kvällen då vi satt framför idol tills vi somnade.
Lördagen,stack vi ner till systemet och köpte på oss lite smaskiga saker till kvällen.
Stack inom meddo och solade lite.sen hem för att vila upp oss.
Sen stog det 18års party på schemat.Och det blev en mycket lyckad kväll/natt.
Söndagen,mådde jag som förtjänat.Lika underbart varje gång!
Satt igång med städning senare på dagen hälsade jag på farmor sen vidare
till emelie.Vid elva på kvällen fick vi besök från växjö av två trevliga pojkar.
Stack uppp till donken gjorde kort trick och snackade.Eftersom jag hade skola
kallade sängen på mig vid tvåtiden.
Detta var min helg kortfattad.Tack alla

Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Den var kanon :)

Hur mår du då? :)

2010-10-05 @ 11:03:14
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0