Bazooka circus

Igår var det festligheter till max,inte för min del för att jag och Ellen stod i baren
hela kvällen/natten!Vi blev verkligen roade hela kvällen av allt bra folk som var där.
Klart den bästa jobb-dagen jag har haft i mitt liv."Klackaskorna,som lisa karlsson snodde
som bor i knarkaryd.Där dog jag lite till av skratt.Tänkte inte på kameran så mycket,
så några bilder får ni bara från början av kvällen..
(Bazooka circus vad är det?jag har fått många frågor om vad det är.Det är ett litet "discotek"
på godsmagasinet som min pappa och två vänner har.Igår var det första gången vi testade det.
Och det funkade utmärkt så om någon månad blir det igen!!) www.geep.se

Kommentarer
Postat av: Kulan

Bullriding ser sjukt kul ut, måste testa =)

2010-11-10 @ 16:44:20
URL: http://kulansplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0