Nu kör vi på något nytt!


•Nu i veckan fick jag reda på att jag slipper opereras i sommar.Tur jag hade annars hade jag fått ligga inne hela sommarlovet.Så det glädjer mig en heldel.
•Att jag och mr (......) fått det jätte bra mellan oss igen & jag ska göra det bästa av denna tiden tsm med honom.
•Jag har lättat på mitt hjärta om saker jag aldrig trodde jag skulle kunna berättaför farmor.
Så allt känns så mycket lättar nu,tack för du lyssnar!
•Ska träffa en vän vid namn Nathalia som jag umgicks med dagligen innan fast vi glidit en heldel på sistone.
Ska bli riktigt skoj att vara med henne ikväll!


•Fick reda på väldigt dåliga nyheter angående min älskade farmor,Så försöker lägga all min
tid till henne nu.
•Att min blogg fått ligga på hyllan i 4dagar..
• En nära vän till mig svikit mig rejält denna veckan.
•Två av minna närmaste vänner sen förr (H....&L.....) har inte varit på topp dessa två dagar.Och det svider att
veta at dom mår som dom gör.Men ni ska veta att jag har ett stort hjärta för er!Ni är guldvärda

Kommentarer
Postat av: ragr

erkänn du menar hanna&Linnea där ner?



Varför skulle du opereras snutt?

2010-03-13 @ 13:53:20
Postat av: Linn

Ja jag mnear dom två.Men dom kanske inte vill synas här därför fick det bli punkter.



Eftersom jag bär ju på min sjukdom som är dödlig och då måste jag opereras så jag inte får cancer såhär tidigt:)

2010-03-13 @ 14:19:53
URL: http://linnsaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0