/Min första grillning detta året!

Det har varit en utav mina bästa kvällar på länge.Fy så mycket skratt jag fått dela med er två snäckor idag.
Ni är helt otroliga Alexandra och Mirela!Stack ut och mötte dom vid maxi vid åtta tiden,köpta grillsaker sedan
gick vi mott bananbron där vi skulle sätta igång grillen.Började regna lite smått då Mella fick springa med den brinnande grillen under bron för att rädda den.Och hon lyckades jävligt bra med det så mycket skratt och tåra herregud.Började tillslut grilla våra korvar och marshmellows och det gick ju som det gick haha.Efter två timmar fick vi fin besök av Nano som ville hälsa på en runda.Och det blev inte mindre trevligt.Vid halv tolv tog vi och packade ihop och gick hemåt.Jag tackar verkligen er för en helt fantastisk kväll!!






Att så lite kan betyda så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0