// Lev i nuet


(En bild som är från saknade Turkiet för 2år sedan)

Sitter just nu hos farmor,bättre kan det inte bli.Jag tänkte inte be om ursäkt för min dåliga uppdatering.
Det har verkligen behövts en stor pause från bloggvärlden.För just nu händer det rätt mycket i mitt liv som måste ordnas upp först.Hatar verkligen att klaga.Men det hade inte varit fel med ett stort smile på läpparna just nu!
Ville bara meddela er om att jag lever

When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?





12Mars!
Grattis Taba hoppas du får en bra 18års-dag!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du så fin kropp?

2010-03-12 @ 09:46:50
Postat av: nathalie

de där såg riktigt härligt ut !

2010-03-12 @ 19:54:13
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/
Postat av: nathalie

men fin ändå ! hoppas du haft en bra helg

2010-03-14 @ 18:47:12
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0