/Det käraste jag har!


I lördags var det farmors tur att fylla år.Så nu är hon redan hela 65år!
Och det firade vi i söndags.Så mixtrade ihop en kladdkaka lite snabbt sen åkte hela familjen dit
för vi skulle bli bjudna på mad,och det smakade ljuvligt.Efter allt ätande fick
jag och syster äran att skrapa 30st trisslotter och vi hade hoppats på en miljon men slutade
bara med 325kr men man ska inte klaga.Efter allt kalasandet åkte vi hem och då promenerade
jag en timme sen in i duschen därefter Johan falk med papi.Där var min Söndag i ord.


28Mars!
Jag är tacksam att jag har jordens finaste farmor♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

den var ju fin :)

2010-03-31 @ 21:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0