Torsdag-Fredag

Torsdag: Som sagt åkte jag till bromölla för att träffa Challe.
Åkte redan vid 12.15 och var där vid 15.33 så det var en lång resa för min del.
Men det var verkligen värt de.

När jag väl va frame gick vi till hans farmor och hälsade på en kvart sen gick vi till tåget
som skulle ta oss till bromölla.När vi väl va frame i bromölla gick vi till hans lägenhet och
kollade tv och pratade.Lite senare mot kvällen blev vi hembjudna till hans
mamma och Peter.Så vi tog vårat pick och pack och gick dit.Som jag saknat dom,
världens bästa familj!Vi blev iaf bjuden på grillat.Sen blev vi sittande där i några timmar.
Vi var hemma vid 01.00 tiden då vi satte på en sjukt bra film.Efter filmens slut somnade vi båda.


Fredag: Vaknade upp vid ett tiden.Då vi båda slängde oss framför tv:n Efter en stund kom
hans mamma och hälsade på en runda.Vid tre gick vi till tåget för vi skulle till Hässleholm.
När vi var frame i hässleholm åt Challe mat sen gick vi till bussen för att jag skulle hem
till äckel Ljungby igen.



17Juni
Tack för dessa två otroligt bra dagar.Kunde inte bli bättre Challenalle!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nya pojken?

2010-06-22 @ 13:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0