Min ubderbara midsommar

Dagen började med jobb.Så det var bara att se glad ut och sälja jördgubbar!
Slutade vid sex tiden då jag cyklade förbi pappa för att hämta upp lite saker
sen vidare hem till mami där min midsommar skulle firas.
Skulle fira midsommar i Halmstad med vännerna men jobbat dessa två dagar
så det sket sig tyvärr.Men ist räddade Freja,Lise,Andre och fidde min kväll.
Dom hade inte heller något för sig.Så vi åt mat hos mig lekte lekar gjorde sms leken
sen gick killarna då vi tjejer fick för oss att dra ut och busa.Vi roade oss med att lägga sill
i brevlådorna.Sen gick vi ner till byn för att bada i fontänerna och det var ju lyckat.
Sen blev klockan 01.00 då jag gick hemmåt för att sova.Men tyvärr hände lite tråkigheter
så mitt mående va på noll.Slutade med att jag somnade vid 04.00

Lite bilder från midsommarkvällen..

foodtime


Freja sötnos

Fick en midsommarstång av dom,så gulligt!

25Juni
Du är det finast jag har ♥

Kommentarer
Postat av: julia

vart har du köpt den skitsnygga blommiga jackan? :)

2010-07-03 @ 17:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0