Hundvakt



Godmorgon mina solstrålar!

Gårdagen var väll helt okej.Vaknde upp av världens baksmälla sen vidare till jobbet
och där fick jag sällskap hela passet så det var great.När jag kom hem serverade pappa
mat!Sen la jag mig till sängs direkt för att vila och orka med kvällen.Slutade med att
jag vaknade upp i panik..Hade lyckats sova bort hela kvällen.Så vid halv elva gick jag
& emelie ut med Trixie.Sen gick jag hem med trixie för att äta jordgubbar.Och på natten
blev jag underhållen i telefon.

Vaknade upp brevid världens bästa hund.Är galet sugen på att köpa en.
Men nu ska jag äta frulle sen ut och promenera med henne.

25Juli
"Man kan inte förändra andra
bara sig själv"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0