Fårgor&Svar

alice:
du sminkar dig alltid så fint :)
vad använder du för märke på foundation/brunkräm?
och vad har du för mascara?`
vackra människa!

Svar:Tack så mycket!Jag använder märket Marykay i både mascara och foundation.

Julia:
vart har du köpt den skitsnygga blommiga jackan?
Svar:På H&M

Anonym:
vart ska du jobba?
Svar:Jag jobbar utanför Maxi med att sälja jordgubbar och sen är jag personlig assistent.
Och jobbar lite på pappas företag!


Anonym:
ojjjdå hittat en ny pojke?
Svar:Nej det har jag inte

Anonym:
hej linn! din blogg är verkligen kanon.
jag undrar om du skulle vilja lägga upp en bild på dig när du hade klippt av ditt hår?
för du klippte väl från väldigt långt till halv kort?
kram
Svar:Ja det kan jag lägga upp nu i veckan.Har haft mycket med jobb så inte hunnit med
bloggen.sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0