Winter wonderland


49kr/st-Maxi
Har nyss kommit hem efter en mycket trevlig dag!
Kan berätta lite kort om dagen.Åkte till växjö tidigt på morgonen och besökte
kärkkirurgen eftersom jag hade tid där.Efter det vandrade jag ner på stan för att shoppa.
Hittade en heldel för att bara hinna gå in i 4affärer.Sen bussresan hem var kanske inte så lyckad
i början men slutet av resan var underbar så fina människor det finns egentligen.
Mer förklaring får ni på det imorgon.När jag kom hem till Ljungby så gick jag till Farmor för att äta,
Var där några timmar sen mötte jag ellen på stan och då inhandlade jag dessa produkterna som är på bilden.
Har precis fixat och donat med dom och min hy är super len.Får se om det blir något resultat.
& nu ska jag inte göra allt förmycket.Tänkte städa mitt rum som kan behövas!
Sen blir det nattinatti för min del.Sovgott

14januari
Du är lyckan i mitt l i v

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken av dem använder man först?:)

2010-01-15 @ 15:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0