väla/malmö












Gick upp ovanligt tidigt idag redan vid 11.
Och då var redan pappa uppe så han frågade om jag ville hänga med till väla och självklart
tackar man inte nej till att shoppa om man heter Linn,Oh nej!Så jag & syster hängde med honom dit.

Först åt vi på ikea.där efter blev det shopping,men hann bara shoppa i 2timmar
för sedan fick vi åka vidare till malmö för att hämta upp framor&göran.
åh vad man är avis nu,jätte bruna är dom.Så nästa jullov åker jag nog iväg i en månad.
Ni får bilder på sakerna som blev inhandlat imorgon..


Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

sv: njae egentligen inte men jag överlever (:

själv då?

2010-01-10 @ 01:20:19
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0