du är bra,för bra

Bloggen har inte funkat på hela dagen men nu så..
Igår kväll Spenderade jag min dag/natt med Ellenfjant.
Vi var ute en runda och mötte på hubbe sen satt vi ute en stund.
Efter det sov vi någon timme sen kollade vi på någon film tills let´s dance började.
Efter det gick vi ut en runda till för att köpa lite gotte saker till kvällen.
Skulle egentligen röka vattenpipa men vi var för trötta för det.
Så det blev mys och gotti saker framför tvn hela kvällen.Du är för bra min vän


En bild från natten när vi skulle ut på äventyr& vi bjuder

29Januari
bästavän kallas det

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser gott ut

2010-01-30 @ 20:41:40
Postat av: Chrislyne

jag blev sugen på sån blå dricka nu.. tur att man bor 3 minuter ifrån ica :D

2010-01-30 @ 21:55:20
URL: http://chrislyne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0