Jag vill ha dig nu,som jag hade dig förut


(Bilden är tagen för 7dagar sen)
som ni själv märkt har det inte blivit något bloggande på hela dagen.
Så då får ni er förklaring här.Har verkligen inte haft tid för datorn idag.
Efter skolan hälsade jag på min förra skola(astradskolan) med ville&asib, jätte trevligt hade vi.
Var där någon timme sen vandrade vi hem.Och jag var så trött så kunde inte hålla ögonen öppna,
Somnade i 3timmar sen väckte ellen mig och sa att vi skulle till Torino för att äta pizza.
Ellen och hennes mor kom och hämtade upp mig sen satt vi där i några timmar.Fick sällskap av jonte&robin
ett tag med.Vandrade hem sen och gick inom statoil för att köpa chips och läsk inför kvällen.
Kollade lets dance och pratade en massa.Och just nu befinner vi oss hos ellen och det blir att jag övernattar här.

Jag hoppas jag hinner fota sakerna jag köpte i växjö och skjortan
imon så ni får ta del av det.godnatt

15januari
jag föll både upp&ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0