29Januari

Klockan ringde vid 06:40 idag då jag hoppade in i duschen sen
fick jag stressa med att välja kläder och sminka mig och fixa håret.
Sen var det bara att hoppa på cyklen och börja trampa till skolan..
Dock kom jag till skolan vid 08:15 då lektionen börja när jag väl kommer till lektionsalen
så har dom gått till en annan sal.Så kom nyss till rätta,skönt!
Har svenska nu så jobbar med min novell.Snart blir det föreläsning sen slutar jag för dagen.
Kan vara skönt ibland med korta dagar.När jag slutat för dagen ska jag promenera till
Astradskolan och möta upp Ellen,sen ska vi till hennes frisör som ska slinga hennes hår.
Sen vidare hem till mig för att äta.Får se vad kvällen har att bjuda på!Hoppas på mys.

syster&jag


Kommentarer
Postat av: Elly

du&din syster är mega söta ihop muuma

2010-01-29 @ 16:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0