1Februari

Inte blivit så mycket bloggande den senaste tiden,men ni får stå ut med det ett tag framöver.

Tänkte berätta lite om min måndag.
Kom till skolan och efter första lektionen så mötte jag upp tess som kommer ifrån stockholm men honhar en pojk som bor här i småland och går i min skola.Så hon var med mig hela dagen i skolan redigt trevligt var det.Och världens härligaste tjej är hon.Så nu är det bestämt när hon blir 20 dra jag och Gino upp till henne på partaj,galet skoj kommer det att bli!
Stack från skolan vid 3tiden.Sov en stund sen vidare hem till mamy där min mobil låg på köksbordet.
Grejade med den hela kvällen så nu ligger det runt 100 bilder och 210låtar.Räcker en period framåt!

så kan det också gå,vännen ibland är du så klockren hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0