22:34 - svaga meningar,svagt leende ´


Stå ut med lite gamla bilder.Har inte varit frisk så därför det inte blivit så
många nytagna bilder.Gick till skolan igår då jag kände mig lite bättre så det blev en hel skoldag
för min del.Sen gick jag hem till mamy en runda sen fort ner till stan för att möta upp emelia.
Gick runt lite i staden sen promenerade vi hem och lyssnade musik,var ute en runda,lagade mat &myste.
Hon övernattade här med.Sov jätte dåligt inatt max någon timmes sömn och när jag vaknade mådde jag inte
toppen precis så gick en bit påvägen till skolan men fick vända om och hoppa ner i sängen direkt.
Så sov från 09 till 21 alltså 12timmar så nu är jag utvilad och ligger i sängen och kollar lets dance i min ensamhet.Är van att vara med Ellen varje fredag så känns väldigt ensamt nu.Nu ska vi inte klaga.
Höres mer sen puss mina fina läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0