Doing crazy things

Jag ska köra bil jag ska åka buss jag ska långt härifrån jag ska träffa nytt folk
jag ska skratta jag ska njuta jag ska lee jag ska ha tusen nålar i ryggen jag ska
ta massa sprutor i magen jag ska fixa och trixa jag ska åka på en lååång sak med fyra hjul
jag ska ha vita tänder jag ska ha massa nya outfits jag ska gå ner i vikt jag
ska springa gå hoppa i luften så högt jag bara kan

ser ni mig? ser ni hur lycklig jag är?
Jag ska snart börja leva på allvar

10augusti
ville bara säga att min lön är snart hääär


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj varför nu hundra nålar i ryggen?lät läskigt /:

2010-08-10 @ 13:11:38
Postat av: Mattias

Jag ser dig och har sett dig allt för länge utan att vågat frågat om fika hehe^^ Och lön gillas!

2010-08-10 @ 16:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0