/Party like a rockstar


Nu är man på hemmaplan!Jag har faktist hunnit vara på fest denna vackra tid.
Först var det tänkt att festa hos simon men sen blev jag bjuden till Kalle och det
funkade lika bra där.Så jag mötte upp Ellen sen cyklade vi till festen där
det var två nya ansikten alltid lika roligt och sen fick jag träffa tre saknade pojkar.
Jag tackar för festen pojkar!Sen skulle dom ner till Nattklubben
så fick gå hemmåt fast faktist inte helt själv fick följe hem,toppen(:

När jag väl börja närma mig mitt hus kom jag på att dadi är också ute och partaja
och det betyder att jag är helt hemma själv så varför inte sysselsätta sig med något
ute i köket..Mer får ni veta i nästa inlägg

11April!
Kan detta bli till verklighet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0