Onsdag

Veckans bästa dag i skolan.Bara sitta och sy hela dagen
det gillar vi.Nästan klar med mina leggings och
min kjol galet kul.Slutade redan vid kvart i 2 men tror
ni att jag gick hem?ohnej.Linn älskar skolan så mycket så jag var kvar
i skolan till 4:)de ni!Sen när skolan var slut hängde robin med mig hem och åt med min familjen.
Efter det stack han och jag drog till saragumman och pratade och kollade på tv
myspys.Stack från henne vid halv tio då jag ringde min bästavän robin
som fick mig på bra humör somvanligt.När jag väl var hemma gick jag en
runda medans jag gick och pratade med Robin.
När jag var hemma åt jag lite sen la jag mig redan vid halv elva:O,Kan ni tänka er.Så jävla tidigt?!Linn har blivit galen.ahhhh!

Bjuder på en bild från kvällen.gilla läget

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du & han killen gjort slut?

2009-11-19 @ 16:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0