Min morgon

Jag har fått lite frågor.
Och tänkte besvara en
genom lite bilder Frågan lyder såhär.

Anonym:Berätta din morgon innan du dra till skolan.Nyfiken
för du hinner aldrig blogga på morgonen,det är synd!

•Vaknar 06:15
•Äter frukost

•Dra in i duschen (En nyduschad Linn,Bjuder somf*n ser drogad ut hihi)

•Sen sminkar jag mig

•Torka håret

•Väljer ut kläder
(cardigan- åhlens,Jeans fått från en vän,Linne-gina,Sjal-Lindex,Armband-gina)


•Fixa till håret lite smått
•Fixad och klar till 08:00
sen ta jag mitt pick&pack och cykla till skolan.

Så har helt enkelt inte tid med att blogga på morgonen.
Kanske bli ändringar när jag får tillbaka min dator men inte
just nu!tyvärr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0