378



Jag är rädd,om vad som kommer hända?
Just nu är jag som ett stort frågetecken min kropp är svag
som aldrig förr.Jag har knappt orken att äta mat själv jag har ingen ork att sminka mig.
Mina armar har inga krafter kvar.Det är hemskt men sant.
Jag tänker bara på dig hela tiden,visst jag vill synas som lyckligast i världen
men något sätter stopp.Du är inte här brevid mig den sista tiden du har kvar här på jorden?
En månad utan dig kommer kännas som tusen dagar.
visst jag är glad att du gjorde efter din egna vilja.Men att veta om att läkaren sa att du reskera
att inte klara av det gör mig knä svag.

11 December,Var det den sista dagen jag fick se dig?
jag ber varje sekund att jag ska få träffa dig igen.
Jag går runt varje sekund och vänta på att du ska slänga iväg ett sms till mig och säga
att du mår bra.Det sista jag fick höra av dig var "sov nu,Jag älskar dig"
Dom orden betyder så mycket för mig,speciellt när det kommer ifrån dig då betyder dom hundra ggr mer.

Du har alltid fått kämpa igenom livet.
Och alltid varit stark.Innan hörde jag dig aldrig klaga över något.
Än hur dåligt du mådde eller hur ont du hade i kroppen.
Men nu de senaste året har du berättat hur du mår.
Jag ser hur svag du börja bli.Du ser inte ut som innan.
Hela din kropp håller på att bli en helt annan människa.
Det är sorgligt.Jag hoppas du inte ger upp.Du har lyckats komma långt i livet.
Detta får inte vara slutet.Jag ber dig.Va stark jag vet att du kan.

Jag kan inte tänka mig en dag utan att veta att
du inte längre finns.Det existera bara inte i mina tankar.
Du är min förebild.

Kommentarer
Postat av: elly.

:O

VAD HAR HÄNT VACKRA UNGE?

ring mig NU,jag ber dig.Jag vill inte veta att du är ledsen.Att du inte mår väl.Om du vill kan du komma till mig jag ställer alltid upp som en syster för dig.Puss min fina vän!

2009-12-20 @ 02:25:43
Postat av: Emelia

Love you.

2009-12-20 @ 08:14:59
URL: http://milimull.blogg.se/
Postat av: Anonym

tro det eller ej, men jag finns fortfarande här. någonstans måste vi ju börja, right?

2009-12-20 @ 11:05:49
URL: http://hanshen.blogg.se/
Postat av: Anonym

så fint skrivet

2009-12-20 @ 12:55:50
Postat av: mirela

<3

2009-12-20 @ 21:27:12
URL: http://ellabee.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad gör du idag? :)

2009-12-21 @ 11:34:27
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0