446



Kan ni tänka er hur fort tiden går?
nyss var det första advent..Och nu är det julafton om bara 1dag!
Ibland är det posetivt att tiden går fort.Men denna julafton kommer nig inte
bli den bästa eftersom jag redan har fått mina julklappar men jag får hoppas på något
litet extra.

som vanligt ska jag vara ute i sista minuten.
Jag ska nämligen ut och julhandla med ellen.
Dock vet jag redan vad jag ska ge dady&mamy men
nu har jag lite bråttom,måste kila iväg och fixa mig!

höres senare idag läsare.
+ att ikväll kommer nog svaren på frågorna,high five

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag bara älskar din blogg nu.

du tar alltid någon fin bild varje dag.

kan inte slita mig ifrån din blogg muuuuuummhahha<3

2009-12-23 @ 14:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0