432


Denna goda sak kom dady hem med nyss,han vet precis hur han få mig happy!

Godkväll läsare,
vid 13:00 drog jag och familjen till växjö för att inhandla datorn.
sen där efter var jag hos mor min en stund och just nu har jag suttit
och installerat msn i 4 timmar det känns toppen verkligen.
20% kvar sen är andra avenyn klar så inatt blir det andra avenyn tills jag somnar.
underhåll mig gärna på sms.

Har fått tag i farmor idag.
Glad att du fortfarande lever!miss you

nu ska jag få tag i min granne.
för han är tvungen att underhålla mig lite senare ikväll.
& om en halvtimme ringer Emelia.high five!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja det var inte igår haha, med mig är det fint. sj ?

du är! :)

2009-12-22 @ 23:17:02
URL: http://partyjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0