miss u boy

DUKTIGT ÄR ORDET för denna dagen.Emelie ringde och väckte mig vid ett tiden då jag hoppade upp
från sängen.Iväg till Emelie för att flytta över en heldel saker till mitt place.
Så numera har jag en dubbelsäng ist för min lilla 90säng.Känns snäppet bättre måste jag säga!
Efter jag fixat klart rummet märkte jag att magen var helt tom.Donken kallade på mig och emelie
så det var bara att köra dit.Efter det blev det solning på meddo.
Inte nog med solning gick vi in på maxi och inhandlade oss en ansiktsmask,muffins och cider.
Nöjd och belåten är jag nu till rätta.Sitter nu i min dubbelsäng och njuter av all plats.
Kanske det hade gjort saken bättre om en speciell pojk låg jämte och tog en liten del av sängen.Saknar dig iaf!
natti

Kommentarer
Postat av: emelie

du är så jävla bra linn! love u

2010-10-18 @ 09:29:08
Postat av: Linn

du är bättre!

2010-10-18 @ 16:50:18
URL: http://linnsaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0