04:00

c
Skriver ovanligt kort nu för jag orka egentligen inte blogga.
Fredagen bestod av besök från strömsnäs,och det var en mycket lyckad kväll med mys&film.
Och idag mötte jag upp Emelia för hon ska sova här till måndag för jag orka inte med
flytten just nu så jag skjuter upp det till nästa helg.Så direkt när hon kom blev det fika
i byn sen gick vi hem och masserade varandra.Sen hade tiden sprungit iväg så vi gick ner
till byn lämnade en film sen blev det pizza på det.Mötte upp Becca för vi skulle hem till mig
för att checka film,mycket skratt.Ni är helt fantastiska tjejer.Nu sover Emelia och jag har nyss
pratat klart med älskling dax för mig att också få lite sömn nu.natti
Kom på att jag inte hade något ljud.Stå ut kompisar!

Kommentarer
Postat av: Becca

hahaha, du skulle lagt upp nalle videon ;)

tack för en riktigt bra helg snutt<3

2010-10-24 @ 16:39:40
URL: http://becsy.blogg.se/
Postat av: linn

får allt lägga upp den någon dag! tack själv hjärtat

2010-10-24 @ 20:02:28
URL: http://linnsaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0