// i'm crazy today,ohh


Godmorgon mina godingar.Hoppas ni fått en fantastisk sömn inatt!
Idag vaknade man med ett glatt leende bara för det är ju fredag
och helg kan man inte få för mycket av.Plus att jag slutar kvart i elva,underbart!
Så sitter på min sistalektion nu.Och jag har ju min egna lilla engelska så
jobbar inte med klassen ännu bättre.Som det ser ut nu blir det en hemma kväll
med farmor♥Mitt humör är på topp idag.Ska jobba vidare med engelskan nu.
Höres senare puss


12Mars!
Du gav mig ett vackert svar inatt,är det detta du vill nu?
eller kommer något gå imellan oss?
Du har fått mig att hoppas nu,på en framtid tsm med dig!


Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

fan va söt bild :D

2010-03-12 @ 10:53:25
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Victoria ♥

sv: aww tack gölle!! :)

2010-03-13 @ 09:12:32
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: molly

Älskvärd bild!

2010-03-13 @ 14:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0