/Alla ser vi olika ut,acceptera det!


Fotografisk som man är klickade jag detta fina kortet på två främlingar i Turkiet.
Gode gud att man håller koll på vikten.Ingen vacker syn precis!

Mötte upp Ellen på gatan min sen tog vi oss i kragen och började promenera lite i staden.
Slutade hemma hos mig då vi slängde oss i sängen för att prata ännu mer och lyssna på musik.
Måste bara meddela om att hon varit hårmodell igår så nu går hon med typ vitt hår och lugg så jävla snyggt..
Är så sjukt sugen på att kapa av luggen.Men no det har folk sagt till mig att jag inte ska göra!
Jag som aldrig brukar lyssna på vad folk säger haha?
Efter en lång pratstund i sängen tog vi på skorna för att jag skulle följa henne hem en bit men
slutade med att jag hoppade av vid kiosken där bästavän Robin va.
Åh ja vad ska man säga alltid lika underbart att träffa han.Stack från kiosken vid 7tiden då
jag gick hemåt till farmor som jag sitter hos just nu.Hon har precis bjudit mig på mat för att hon
vill att jag ska se ut som dom på bilden,toppen!

Nu tänkte jag promenera hem till dadi för att hämta lite prylar
sen återvända till Farmor min♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0