23:54


Idag har jag spenderat upp all min tid till att få ner 4 liter laxabon och för er som
aldrig smakat det så rekomendera jag att skippa det.För det smakar som
plast och havsvatten.Ja varför sitta och tvinga i sig sådan skit?Jo för imorgon sticker
jag ner till malmös sjukhusbmed min sjukdom som ska undersökas.Inte speciellt kul
men att sövas ner är underbart!bVet inte när jag är hemma imorgon,men ta hand om
er och ha en bra skoldag imorgon


13september♥
Du e den jag vill ha av landets alla tjejer!Jag kommer alltid finnas här.kommer aldrig släppa känslan,kommer alltid vara kär!





Kommentarer
Postat av: gq34ega

"av landets alla tjejer"

tjejer?är du lebb?!

2010-09-14 @ 15:00:27
Postat av: JULIA

VART HAR DU KÖPT DIN HALSDUK?

SKITSNYGG!!

2010-09-14 @ 22:06:15
Postat av: Linn

svar till julia:Den är köpt på veromoda

Svar till gq34ega:Nej asså en kille skrev det till mig.

2010-09-14 @ 22:43:42
URL: http://linnsaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0