Heey,soul sister!



Gårdagen skulle bli mys framför tv:n med familjen men slutade med att jag fixade iordning mig
och stack till Joakim med Becca.För han bjöd på fest ytterligare en dag till.Skulle bli en nykter
kvällför mig men slutade med att man fick gratis fylla,det kan man ju inte säga nej till.
Vid 02:00 blev det Torino för lite mat.Sen någon timme efter var jag på hemma plan.
Jag tackar för denna helgen,den har varit otroligt bra.

Sitter just nu ute i solen och lyssna på denna vackra låt.
Om någon timme blir det glass time med vännen min♥

Kommentarer
Postat av: maria

åååh jag älskar den där låten, så himla underbar!

2010-05-03 @ 17:18:43
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0