22Mars!

Fullständigt namn? Linn Elisabeth Louise Eriksson
Exakt ålder? – 17
När är du född? 93
Klass? Hantverk och mode
När ska du sova ikväll?  Det blir en sen natt för min del!
Duschat idag? Igår kväll
Vad har du ätit? en Pizza bit
Dagens klädsel? Leggings och en stor tröja
Dagens smink? brunkräm
Hur många har du pussat? Håller inte räkningen precis?
Vem kramade du senast? Mami♥
Hur många har varit otrogen mot dig? En
Har du pojk/flickvän? Nej det har jag inte
Vem var din senaste pojk/flickvän?Joakim johansson
Ångra du det?Då gjorde jag inte det.Men just nu ångra jag det!
Vem pratade du med i telefon senast? Dadi♥
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Simon-heej

SENASTE:
Personen du tänkte på? ..... :)
Gången du spydde? 6Feb
Gången du grät? Kommit in i en känslig period så senast var inatt
Gången du var i göteborg?sommras
Gången du var i stockholm? Några månader sen
Gången du var full? Fredags
Personen som såg dig gråta? Nadine,Mirza,Jenny&Becca

ANTAL:
Personer du älskar? Familjen,Ellen,Robin och en till
Personer som sagt jag älskar dig? Familjen,vänner,Stoffe&Joakim
Piercingar har du? två
Personer du saknar just nu?Det är många! 
Gånger ditt hjärta brustit? två ggr

VEM:
Vill du kyssa nu?  Ingen speciell
Ska du träffa imorgon? Inget planerat
Sjöng du senast för?Becca
Hade du senast en msnkonversation med? jonas
Vad skrev personen?okej:(.. jajajajaja de viktiga här är iaf att du har riiktigt fin kropp:)båålaflickan:)
Spelade du tv-spel med senast? Jonte
Vill du sova brevid inatt? En mysig person

VAD:
Gör dig glad? Har lätt att bli glad
Gör dig ledsen?Ensamheten
Vad vill du helst göra nu?Festa
Önskar du att du slapp göra? Plugga
Vill du ha nu? EnEtt mysig och kärleksfull pojk!
Ångrar du mest i ditt liv? En dum sak jag gjorde mot en person
Är det bästa som har hänt dig? När en person kom in i mitt liv

Precis ätit en skål full med nudlar,så är det när man inte orka fixa någon redig mat.
Men nu ska jag hoppas ner i sängen för att plugga,underbart!Sovgott


Kommentarer
Postat av: nathalie

fyfasen va sugen jag blev på nydlar nu :(((

2010-03-23 @ 20:24:26
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/
Postat av: YVONNE

Tack så heeeemskt mycket, you rock!

2010-03-24 @ 17:49:03
URL: http://layvonne.blogg.se/
Postat av: nathalie

jag snor den här fråge grejen :)

2010-03-24 @ 18:22:44
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0