Daydreamer with eyes that make you melt



Denna dagen har bestått av skolan till klockan två sen
bestämde jag mig för att hänga med Frida,Ida&snoppis till Halmstad för att shoppa.
Så vi packade in oss i Fridas bil och for iväg på en liten tripp.Och jag inhandlade endel
saker som dyker upp här imorgon.Men sjalen jag har på mig på bilderna inhandlades.
Och jag är väldigt trött på döskallar men fastnade för denna konstigt nog!
Nu ska jag varma en kopp oboy sen blir det mys framför ett avsnitt av andra avenyn
..godnatt raringar


3Mars
vänskapen håller mig fängslad


Kommentarer
Postat av: alex

Svar: Naaw tack så jättemycket , fin blogg förresten :P

2010-03-06 @ 22:26:36
URL: http://stockholshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0