13Mars!


En vecka sen bilden är tagen.
Igår blev dte inte som planerat skulle ha en hemma kväll med farmor men det slutade med att jag rullade hem
till jennys lägenhet där hon&Hanna befann sig.vi hade en mycket trevlig kväll med mycket skratt och prat.
Kom hem vid ett tiden då jag och farmor gjorde lite mat sen blev det sängen.
Idag vaknade jag redan vid 08:00 ovanligt nog och satt ute på balkongen i det fina vädret.
Sen gick jag ner till kisoken för att inhandla lite godis som snabbt åkte ner i magen.Just nu befinner jag mig hemma hos papi och ska laga till lite mat sen fundera jag på att vila någon timme..höres mer sen snäckorna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har börjat få jätte fina ögonbryn.målar du dom?kan inte du visa isf hur du målar dom och hur dom ser ut utan någon penna

2010-03-13 @ 14:18:10
Postat av: Linn

Jo jag har börjat måla dom eftersom jag har så smala ögonbryn och jag trivs inte med det.Kan nog slänga upp en bild på det någon dag när jag hinner:)kram

2010-03-13 @ 14:21:02
URL: http://linnsaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0