från långt till kort

En läsare bad om några bilder på mig i korthår.Häääär har du!Jag för ett årsen hejja



Har fått många frågor angående mitt hår och nu tänkte jag besvara dom.

Hur många år hade du löshår?Jag började med löshår i femman och hade det fram till nian.
Använder du löshår nu?Under 2010 har jag haft det två ggr,trivs så bra utan!
Kommer du aldrig sätta i löshår?Vem vet?Är redigt sugen på att bli ljushårig med massor löshår?!
Har du löshår på dom bilderna du lägger ut på dig själv? Om det är bilder från detta året så har jag inget löshår
Skulle du våga klippa av ditt hår igen?Åhh det är den stora frågan.Tror inte detta vill ju ha långt hår till studenten och balen.Sen ska det klippas av!läängtar så
Vad har du för färg egentligen?Min naturliga färg är mörkbrun

 


Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

MEN SNYGGING DÄR :D

2010-07-26 @ 17:50:52
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: cajjo

sötnos <3

2010-08-01 @ 21:40:03
URL: http://ladyliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0