Dag 3

Det blev ingen solning idag.För det var kasst väder så vi bestämde oss för att
ta en shopping dag i Halmstad.Kollade upp buss tider och allt.Det slutade med att vi tog
cyklarna och cyklade till laholm som ligger en mil bort.När vi väl var frame hoppade
vi på bussen som skulle ta oss till Halmstad.När vi va frame i Halmstad åt vi lite frukost,gott!
Sen blev det några timmars shopping.Men när alla affäre var stängda
åt vi lite på mc,för att vänta in bussen som skulle ta oss tillbaka.Efter 45min var bussen där.
Då jag av lycka fick ett samtal "fast jobb" på jordgubbs jobbet,inte helt fel!
När bussen lämnat av oss tog vi våra cykla och började cykla hemmåt.Tror ni det var en mil hem?
Ohnej vi hade cyklat flera mil åt helvete.Vi räknade ut att vi ungefär cyklat fem mil
under dagen.Så fel hade vi hamnat,lyckat som bara den.
När vi var frame på campingen lagade vi mat.Sen var det bara för mig och Ellen att packa ihop
våran resväska för tidigt på torsdagmorgon skulle vi ta bussen hem för jag skulle jobba.

syster,Ellen&Jennie




29Juni
I used to call you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0