Play


fick en kommentar av ngn Linnea som undrade om jag har kvar min piercing i tungan,
Och den är fortfarande kvar.Men Lär inte vara kvar så länge till!

Skolan gick toppen idag.Det var faktist en mycket trevlig dag i skolan.
Slutade redan vid 2tiden men var kvar i skolan till 4 med Asib&Lirre.
Gick sedan hem i det "fina" vädret.Har inte gjort något speciellt idag.
Men nu ska jag vandra bort till Stina en runda.Ha en underbar kväll läsare

18januari
Jag hoppas jag kan le efter denna dagen är slut


Kommentarer
Postat av: anonym

så JÄVLA snygg är det.

speciellt på dig med

2010-01-18 @ 22:56:59
Postat av: Anonym

varför sk ud ta bort den? :) den är ju bara härlig

2010-01-22 @ 20:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0