01:29

För någon månad sen skolkade jag 65 lektioner på 5veckor....
Men en person fick mig att sjunka till noll & då menar jag verkligen 0.
Jag såg på alla saker negativt jag fick sömnproblem kunde ligga uppe i flera
nätter i rad och bara gråta..Jag hade aldrig något sug efter mat,
Så jag gick ner 5kg på bara 2veckor.Blev svag i hela kroppen så jag knappt hade orken att sminka mig.
Det är hemskt hur mycket en person kan förstöra för en.
För bara någon månad sen stog jag på toppen,
Men sen sjönk jag lika snabbt igen.Skolan påverkades mest därför jag skolkade så pass mycket.
Jag hade inga krafter att gå in på en lektion och sitta i en tystnad i ett klassrum och bara få upp
alla tankar i huvudet.Därför valde jag att gå efter min egna vilja och min vilja var inte precis den bästa,
jag kom efter i alla ämnena jag visade en fel sida av mig.Men jag har tagit lärdomar nu.
Dagar timmar minuter sekunder gick Jag insåg att jag inte kunde hålla på så längre..
Jag ska inte låta en person få mig såhär svag igen det är slut med det.Jag ska visa den starka sidan next.
Jag har mina vänner jag har min mamma som alltid ställer upp.Jag har allt man behöver varför ödsla tid
på en kärlek som alltid sluta olyckligt hela tiden?Jag vill bara ha en person får jag inte han back kan det vara.

Känns så skönt att jag klarat denna veckan utan några frånvaro märks verkligen att allt börja
närma sig toppen igen& det är jag glad för.Det är min största önskan nu att allt ska komma till rätta igen!
Ni gör mig stark med era söta&gulliga ord!


23januari
Visa dig aldrig s v a g..du förlora bara på det


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

skönt att det går framåt.



och tack för din söta kommentar..

2010-01-23 @ 10:30:36
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Hanna

åh herregud, älskade unge! försök komma ikväll, så jag får snacka med dej. jag ber dej...

2010-01-23 @ 11:23:32
URL: http://hanshen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0