PARTY

Gick till Stina igår vid halv9.
Och började små dricka och vi hade det jätte trevligt.Senare kom några till 93:or
men dom var bara där en stund sen gick dom ner till stan och festen var fortfarande trevlig.
Lite senare mot kvällen satt jag och amanda inne på en sida där man cama med
lite olika människor från hela landet.
Och roligt kan jag lova att vi hade hahaha.Vid 2tiden gick jag och stina till en annan fest.
Två tjejer i 20års åldern hade fest och det var inte lika roligt där.
Men var där ett bra tag ändå.Så jag får tacka alla människor som gjorde min kväll!
Här får ni 3bilder som är tagna av hanshen..

Sara,Emme,Jag,Stina,Emma

Fest fixarn&Hanna

mass folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0