28Januari

Mitt alarm ringde redan vid 06:15 idag då jag va super pigg och hoppade in i duschen.
När jag väl var ute ifrån duschen började min magvärk komma.Så jag sjukanmälde mig till 12 sen gick
jag och sov till halv 11 sen var det bara på med kläderna och börja promenera till skolan.
Var där på en sy-lektion sen var dagen slut.Satt kvar lite och umgicks med Linda,Emma,Sofie&Becca.
Vid 4tiden promenerade jag hem med Robin&Becca.Sen kom Ellen och hämtade upp mig vid netto
när vi var hemma hos henne sov vi i någon timme sen gick jag inom mamy påvägen hem för att fixa en sak.
Påvägen hem till dady gick jag in på netto för att köpa kakor ,om ni inte visste så är kakor det bästa som finns haha.

Igår satt jag uppe till 01:15 för att skriva klart svenskan när jag väl spara det tror ni att jag hittar dte på datorn då?NEJ!Så nu ska jag göra mer jobb och göra om allt.Så trevlig kväll ska jag ha!
Sovgott mina kära läsare.Bjuder på lite bilder som jag tog påvägen hem från skolan




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0