Lördagen hos Mirza

jag och Ellen åkte med hennes föräldrar till Älmhult.För att vi skulle fira hennes kusin som blir 20imorgon.
Efter lite kalas där så åkte vi vidare till Mirza där han och Edin var.Vi började med några öl-spel sen var partyt igång då Sahil och Ludde också kom..Sen lite senare kom Meliss Erica och Amanda tror jag hon hette.
Sen var det livat.Sov bort några minuter men sådant som händer sen var jag igång igen.Folket var hos mirza till 4/5 sen gick jag och mirza och la oss.Somnade runt 06:30 sen vaknade jag redan vid 9.Men morgonen var bäst hahahahaha(mus)
Vid 15:30 kom Ellen förbi och hämtade upp mig från mirza.Sen vandrade vi ner till byn och gick in på Ikea.
Efter någon timme på Ikea stack vi till stationen där en mördare underhöll oss.Mycket trevligt.
Sen blev det bilfärd hem till Ljungby.Bilder från kvällen/natten..

Edin,Ellen,Jag

mirza

Mirzas lillebror

Meliss




kvällens outfit och dagenefter

tack för två helt underbara dagar i Älmhult!
06-07Februari


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Härligt! Hur mår du idag då?

2010-02-08 @ 07:57:24
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Anonym

så JÄVLA snygg är du

2010-02-08 @ 11:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0