Lika mycket kaos innanför som utanpå ´


Igår fick jag för mig att börja storstäda hela rummet och hela golvet var täckt av endast kläder
så har bara hunnit komma halvvägs med städningen.Höll på att vika kläder i några timmar men sen tröttnade
jag och la mig till sängs där det blev film efter film.Fick två timmars sömn inatt iaf,toppen!På morgonen kom Emelia en runda så vi vandrade ner till stan för att gå en liten shopping runda.och självklart hittade jag en tröja som säkert dyker upp här på bloggen imorgon eller ikväll!Just nu sitter jag hos farmor och pappa kommer snart för att lämna pizza-muma! Höres senare
kvällen ska spenderas med leyla!

23Februari
Dra åt he....



Kommentarer
Postat av: claudia

SV tack, gillar din blogg :D

2010-02-24 @ 00:03:49
URL: http://claudiajohansson.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

snygging =)

2010-02-24 @ 00:33:54
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0