tid,sekund,minut

Jag behöver trygghet annars kan jag inte somna om nätterna.
Jag behöver dig brevid mig.Låta dej krypa nämre och nämre.Jag saknar något så mycket.

Vaknade upp,konstigt nog sov jag endast 2½timme inatt eftersom jag blev underhållen av
en på sms så är det konstigt då,nej?Pigg som man är så var jag redan uppe vid 05:00
Ja då stog jag i duschen.Nej jag är inte redigt frisk.Vid åtta var jag i skolan
och chillade runder sen slutade jag vid halv ett då jag och två vänner drog ner till roddan,
efter ett tag fick vi mer sällskap.Blev några timmar där.Sen hem för att krama om
min mami som varit borta i några dagar.Vad vore jag utan min mor?
Påtal om annat har min älskade kusin varit och hälsat på.
Som jag saknat denna tösen!



/Jag,Ellen
Som nu befinner sig i Tyskland med hennes klass buuhu.Kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0