/Du kom som en vind


/En bild från idag,Bananbron

Min dag har varit upp och ner.En overklighet att stå på benen redan vid 06:00 på morgonen efter
3timmars sömn.Åh vad jag älskar sömnslösa nätter!Skolan har gått bra sen vid två hade jag
utvecklingsamtal.Det gick hyffsat bra det med,förutom ett IG och ett åtgärdsprogrami idrott men
det ska vi fixa till.Efter det gick jag och dadi ner till stan för att äta glass i
det fina vädret.Sen gick vi till Ljungbys tryckeri och beställde massa tröjor och t-shirts
till vårt företag.När jag väl kom hem kom Ellen förbi så vi åt mat packade lite sen
for vi ut och helt plötsligt dök kameran upp så blev en massa pictures!När jag väl var hemma hos
mamy pratade vi i någon timme..åh som jag saknat henne.Men nog av mig.Nu börja klockan springa iväg & jag måste försöka få lite sömn innan skolan.Natti

13April!
DU♥


Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

fett fin bild :O mysig!

2010-04-13 @ 08:01:27
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Victoria ♥

sv: tack sötnos! :) okej va bra ! <3

2010-04-13 @ 08:04:10
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0