Min lördag i Älmhult!

Jag och becca åkte dit vid 6tiden.Mötte upp Fanni sen gick vi alla tre till Becca för att fixa det sista.
Sen bar det av till förfesten som var hos Rasmus!Och det var verkligen awsome.
Nya människor och allt.Lite senare på kvällen drog vi till A-huset där det var party..
finns inte så mycket att säga där mitt minne försvann och jag blev liggandes i en soffa.
Men jag hade trevligt sålänge det varade.Sen vid två tiden gick jag,Becca&Tom
hemmåt för att sova!Morgondagen var inte lika bra,En styck spyLinn..ohh!

Jag tackar så mycket för en fantastisk kväll/Natt Älmhultare!

Rasmus!

Håkan&Stoffe

Rasmus&Tova, snyggingar!

Jag,Max&Hannes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0