Fesligheter till max!

Det började hemma hos mig vid halv åtta till elva.Har inte haft så trevligt på jätte länge,
så det var verkligen kalaskul!Efter det drog vi alla ner till staden där det
bjöds på Lions(Tivoli) Där var det lika trevligt.Tillsslut var jag iskall så jag och
några vänner började gå mot Torino där jag hamnade halva natten bland trevligt folk.
Tack för en mycket händelserik kväll♥



/Jag,Chrisse,Stina&Madicken
En karusell blev det för min del.Fulla&glada kan förklara allt!


(Nästa gång låt min kamera vara!Dö den som tog bort mina fina bilder)

Kommentarer
Postat av: Chrislyne

haha så jävla kul! <3

2010-04-25 @ 13:28:28
URL: http://chrislyne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0