BERTILOCHLINN!

Hej soliga dag!
Varit en otroligt skön dag med mycket sol.Onsdagar i skolan är underbart då vi syr hela dagen
bara,och idag fick vi en extra lång middagsrast så jag och tre klasskompisar tog en pizza.
Första uteserveringen toppen!När jag väl slutade skolan följde jag med Sara&Becca till staden
för att sara skulle sola solarium så jag och becca satt ute och pratade lite.
Sen gick sara hem efter en stund, då jag och Becca fick för oss att sola.
Första solningen ute detta året ja!Vilken värme säger jag bara lite färg fick man allt:)
Efter en stund kom simone,izza&Joanna och underhöll oss.
Vid halv 7 stack jag hem för då hade mor min grillat.Så denna dagen har varit fantastisk.
Den har verkligen inte slutat ännu hoppas på mer roligheter natten är ung!Nu ska jag ut
med leyla för att gå en runda.puss sålänge

Jag & min vackra bertil!



14April!
En vecka,happy or not?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0