Nattbloggar 05:45

Dagen började helt katastrof jag var depp och inget gick som jag ville.
försöv mig några timmar så varit på en lektion idag.
Efter skolan stack jag till farmor och sov 3timmar.
Jag började genast bli på bättre humör.Jocke kom och hämtade mig och körde hem
mig.Sen kom battus till mig en stund och efter en halvtimme kom robin.
Jag och robin bestämde oss för att dra till grannen på fest.
Planen för kvällen va att jag skulle vara med emelia och alla tjejer
och kolla på film.Men det blev icket så.Emelia missade bussen så jocke var gullig
och ställde upp och hämtade henne i strömsnäs.Och jag var jävligt tacksam att han gjorde det.
För denna kvällen har varit den bästa på länge.
Jag har inte skrattat så mycket som jag gjort idag.Först stack vi på festen hos min granne igen
sen stack vi till jocke och skulle kolla film men vi pratade om allt mellan himmel och jord ist.Galet lyckat blev det
sen körde jocke hem oss vid 04:00 och just nu har jag och emelia suttit vid datorn
och lyssnat på musik och pratat om minnen.Helt underbart.
Men nu är klockan snart 06:00 så börja bli lite trött...
Så vi ska krypa ner i sängen nu och hoppas på att vi vaknar en vettig tid imorgon.
För då ska vi kanske hem till henne och ha en grymt mysig kväll igen om planerna lyder så..
Men hoppas ni haft en lika lyckad fredag som mig.
Känns skönt att det är höstlov nu med.Behöver verkligen vila ut nu.

ha det fint puss godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0